Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

Ουτε καν!!!

Ξανα μαζι, ολοι εμεις που περναμε γαματα στην εξοχη!

Πισω στα σπιτακια μας, στις σχολες μας, στις δουλειες μας με σφιχτο προγραμμα!

Ειναι που ειμαι εγω  λιγο ανισορροπη, λιγο που εχω ξεσκιστει στο διαβασμα και την "έρευνα" και λιγο που πανω απο ολα ειμαι και σωστος επιστημονας ειναι κατι μικρα θεματακια που....ας πουμε.....με ενοχλουν....


Διαβαζα σημερα ενα φορουμ και εχουν εξτασιαστει ολα τα πρωτοετα!

"...και εκει που θα παω....στη σχολαρα...και θα κανω και αυτο και εκεινο και το αλλο ...κι εγω θα γινω επιστημονας...και δε θα χρωσταω μαθηματα...."

ΣΤΟΠ!!!!

Ναι οκ! Ολοι τα λεγαμε αυτα οταν ειμασταν εξω απο το χορο. Αλλα ρε πουστη μου ειναι καποια πραγματα που αληθεια ειναι ενοχλητικα! Και οχι δεν θεωρω οτι φταινε τα καημενα τα παιδακια. Ερχονται απο το λυκειο με τοοοοοσα σκατα στα κεφαλια τους!!!

Ακουω:

  • Οτι τα 352 μεταπτυχιακα που θα μπορεσω εγω σιγουρα να κανω θα μου λυσουν το προβλημα. Εκτος του οτι θα ειμαι επιστημοναρας και θα με ζητανε απο παντου.
  • Αφου μου αρεσει η χημεια αλλα μου αρεσει και το πολυτεχνειο...θα παω να γινω χημικος μηχανικος!! Κι αμα δυσκολεψουν τα πραγματα θα κανω κανα μεταπτυχιακο σε κανα κλαδο που μετραει και ολα καλα...καλα εκτος του οτι θα γινω επιστημοναρα και θα με ζητανε κατευθειαν για διευθυντη εργοστασιου.
  • Εγω δε θελω πατρα, κρητη κτλ.Θελω αθηνα! Γιατι αφου ειναι η πρωτευουσα και ειναι ολα καλυτερα θα ειναι και το πανεπιστημιο.Αλλωστε πως θα γινω επιστημοναρα για να με ζητησουν απο τη NASA.

Βρε μην ειστε εντελως ασχετα!!! Ψαχτε το πρωτα!!!

Ακου εκει! Μου αρεσει η χημεια, μου αρεσει και το πολυτεχνειο θα γινω χημικος μηχανικος. Μου θυμιζει: το μπουζουκι ειναι οργανο,ο μπατσος ειναι οργανο, αρα ο μπατσος ειναι μπουζουκι....

Το κακο βεβαια ειναι οτι καμια φορα τα ακους και απο κατι μεγαλοετεις.....πωωω....ειναι μια τυπισσα εδω και 5 μερες μου εχει σπασει τα νευρα οτι τη ζητησανε για μετατυχιακο στην αγγλια! Αν είναι ποτε δυνατον! Η τυπισσα χρωσταει 4 μαθηματα λεει. Εγω την εχω δει ήδη σε 7 μαθηματα ν α μπαινει να δωσει...αλλα δεν εχει σημασια....ειναι που βιαζεται να φυγει για το Cambridge...ΟΥΤΕ ΚΑΝ!! Ρε φαντασμενο, στην ιδια σχολη ειμαστε. Λες να μην ξερω τι μου γινεται?

Α, ναι ξεχασα! Ειναι που εισαι επιστημοναρα.....


Το αποκορυφωμα ηρθε σημερα που τσακονώντουσαν ενας φυσικος με ενα χημικο γιατι οπως υποστηριζε ο φυσικος η Χημεια σαν επιστημη δεν εχει αντικειμενο κ ειναι απλα φυσικη! Με τη μονη διαφορα οτι "παίρνουμε το ενα μπουκαλακι και το αδειαζουμε στο αλλο, ρίχνουμε και λιγη σκονη....και ετοιμο το γιαουρτι.."

Ννναιιιι,μαλιστα.....

Οπως καταλαβαμε ολοι...ναι ναι ναι...ειναι επιστημοναρες!

Για εξηγησε μου ρε σαίνι μου εσυ φυσικε το παρακατω πειραμα και τι σου δειχνει αφου ολη η χημεια ειναι εξειδικευση της φυσικης.Πως εξηγουνται ολες αυτες οι περιοδικες και συνεχεις αλλαγες?

Α και επίσεις! Σκέφτηκες ποτε οτι αν δεν υπηρχαν οι χημικοι και κατ'επεκταση ολοι οι τομεις της χημειας θα πεθαιναμε απο μια απλη γριπη?....για να μην πω απο ενα πονοκεφαλο......
Το σκεφτηκες πασα μου????....Μπααα...ουτε καν!!!

2 σχόλια:

malamatenia είπε...

Συμφωνώ,συμφωνώ....Αλλά...Αν σου αρέσει η χημεία και το πολυτεχνείο,μπορείς να γίνεις και μηχανικός επιστήμης υλικών,μην ξεχνιόμαστε...(γιατί αν δεν παινέψεις το σπίτι σου,θα πέσει να σε πλακώσει,σωστά;)

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Ε μα να αγιάσει το στόμα σου!

Όλοι μπαίνοντας στις σχολές μας ήμασταν κάπως αλλά αυτά τα παιδιά τώρα είναι το κάτι άλλο. Νομίζουν ότι έπιασαν το τζόκερ, είναι οι πανεπιστήμονες φωτεινοί παντογνώστες και οσονούπο θα σώσουν και τον κόσμο. Κι άμα τους δείξεις τον μαύρο κύκλο στο μάτι σου και το υπόλοιπο του τραπεζικούσ ου λογαριασμού που έχει πιάσει νυχτερίδες κι αράχνες θα σου πουν και το αμίμητο "Εγώ όμως είμαι πιο έξυπνος από σένα"!

Α...την κοπελιά πες της πηγαίνοντας στας Αγγλίας να βγάλει τικέτο με ανοιχτή επιστροφή. Θα το χρειαστεί σίγουρα τη νύχτα που θα την διώξουν.

Καλημέρα

Δημοσίευση σχολίου