Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

Κατάθλιψη....?!

Πόσο δύσκολο είναι να είσαι εσύ αυτός που με ξέρεις πιο καλά κι όμως να μην μπορείς να με καταλάβεις...

Αλλάζεις όλα τα δεδομένα και με κάνεις να χτυπάω το κεφαλι μου στον τοίχο, να νιώθω βλάκας και να μην ξέρω τι πρέπει να κάνω....

Έπειτα μου λες οτι θα διεκδικήσεις αυτο που θες.....μάλλον δε ξέρεις πως να διεκδικεις!!! Δεν πετάμε φίλε το μπαλάκι απέναντι κ ούτε περιμένουμε πότε θα γουστάρει ο άλλος για να χωθείς! Αυτό ΔΕΝ είναι διεκδίκιση! Αυτό είναι μια μαλακία και μιση!!!

Και άμα λες κάτι φίλε μου πρέπει πρώτα από όλα να το πιστεύεις εσύ και αφού το πεις να το κάνεις! Γιατί από κουβέντες και αερολογίες εχω δει ακούσει πολλά. Όλοι στην πραξη κολλάμε!! 

Απλά εκεί είναι που παίζεται και το πολύ το χρήμα!

Δείξε την αδύναμη πλευρά σου και με αυτήν προχώρα! 

Δείξε τα αισθήματά σου και πάλεψε γι αυτά!

Και όταν λες οτι θα πάρεις τηλ να βρεθούμε αύριο, ΠΑΡΕ ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΣ ΤΟ ΜΟΥ ΝΑ ΞΕΡΩ!!!!


Κατάθλιψηηη..........!


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου