Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

Συναυλιοτουρισμός

Καλησπέρα!!Είμαι η μαλαματένια,ενα καινούριο μέλος αυτου του ιστότοπου.Η καλή μου φίλη,η ανισόρροπη με προσκάλεσε,κι ελπίζω να μην το μετανοιώσει.
Σε αυτην την πρώτη ανάρτηση,θα ήθελα να αναφερθώ σε μια πολύ αγαπημένη μου συνήθεια,τον συναυλιοτουρισμό.Πολλοι θα αναρρωτιέστε τι ειναι αυτό και δίκαια.αγαπημένοι μου αναγνώστες,λοιπόν,αυτός είναι ένας όρος που είνα συνδεδεμένος με τις συναυλίες του καλοκαιριού που λαμβανουν χώρα σε καθε ραχούλα της Ελλαδος αυτην την εποχή.Υπάρχουν λοιπόν κάποια καμμένα άτομα(αναμεσά τους κι εγώ βεβαίως βεβαίως και θα το καταλάβετε σύντομα...)που παίρνουν σβάρνα όλες τις συναυλίες του αγαπημένου τους καλλιτέχνη.
Σε πολλούς ίσως να ακουγεται περίεργη αυτή η συνήθεια,αλλά θα μου επιτρέψετε να την υποστηρίξω.Προσωπικά ειμαι μια φοιτήτρια(ή τρελή επιστήμονας,όπως θελετε δείτε το)σε μια επαρχιακή πόλη.Όλον τον χειμώνα οι ευκαιρίες που μου δίνονται γαι να παρακολουθήσω κάποιον αγαπημένο μου καλλιτέχνη και,να ακούσω την μουσική που μου αρέσει είναι ελάχιστες.Η μόνη ευκαιρία λοιπόν γι αυτήν την πολυτέλεια είναι οι συναυλίες του καλοκαιριού.Η συγκεκριμένη εποχή ομως προσφέρεται και για ξενοιαστες διακοπές.Άρα τι πιο ωραίο απο τον συνδυασμό δυο πραγμάτων που με ψυχαγωγούν και με χαλαρώνουν;Διακοπες και καλή μουσική παρέα...

Αυτά για αρχή.Ελπίζω να σας άρεσε το συγκεκριμένο είδος τουρισμού,και θα περιμένω να τα πουμε σε κάποια συναυλία,κάπου στην Ελλάδα.
Και για αρχή ένα αγαπημένο τραγούδι του Σωκράτη Μάλαμα που μας έλειψε και δεν βλέπυμε την ώρα να τον ξαναδούμε

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου